TAG Heuer

TAG Heuer

12.8.17

Head-to-head - βαθμολογήστε τις ομάδες και τους οδηγούς στα μέσα της σεζόν

Αποτέλεσμα εικόνας για Latest / Feature Head-to-head - rating the teams and drivers at mid-season
Με 11 αγώνες κάτω και εννέα για να πάμε, έχουμε ήδη περάσει από το μέσο σημείο της σεζόν ... και με τα εργοστάσια κλειστά και οι ομάδες διασκορπισμένες για υποχρεωτικό διάλειμμα δύο εβδομάδων, είναι η κατάλληλη στιγμή να γίνει απολογισμός των Μέχρι τώρα. Ποιες ομάδες είναι μέχρι το μηδέν και οι οποίες είναι χαμηλές; Ποιοι οδηγοί έχουν παίξει πρωταγωνιστικούς ρόλους - και που πρέπει να ξανασκεφτούν τις ιδέες τους; Έχουμε όλα καλυμμένα ...

Mercedes

Τρέχουσα θέση: 1ος
2016 θέση τερματισμού: 1η θέση

Είναι πολύ σκληρό να εκτιμήσεις τη Mercedes ότι έχει μια εποχή κάτω από την παρτίδα, όταν είναι σαφείς 39 βαθμοί στην κορυφή του πρωταθλήματος κατασκευαστών - αλλά αυτό είναι το πρόβλημα όταν έχεις δημιουργήσει μια ηγεμονική δυναστεία: ο μόνος τρόπος είναι κάτω. Έχουν κερδίσει έξι αγώνες, πήραν οκτώ πόλους και ήταν στο βάθρο σε δέκα από τις 11 αγώνες - αλλά αυτό εξακολουθεί να αντιπροσωπεύει μια διαφάνεια από προηγούμενες εκστρατείες. Εξακολουθούν να κερδίζουν τη μάχη για τα κυκλώματα υψηλής ταχύτητας και ισχύος - αλλά φαινόταν δεύτερη καλύτερη για τη Ferrari σε αυστηρότερα μαθήματα.
Οι οδηγοί
Ο Lewis Hamilton εξακολουθεί να είναι ο αστέρας, αλλά ο Valtteri Bottas επικεντρώνεται στην προσοχή με μια νέα ομάδα, έναν νέο συμπαίκτη που δεν έχει παίξει πάντα ωραία με άλλους και μια πρώτη ευκαιρία να αγωνιστεί σε ένα πραγματικά ανταγωνιστικό αυτοκίνητο. Προσθέστε τη συμφωνία ενός έτους και οι συνέπειες που συνδέονται με αυτό και όλα τα μάτια ήταν στον Φινλανδό το 2017. Έχει ενισχυθεί αξιοθαύμαστα: δύο νίκες, δύο πόλο θέσεις, και μια σταθερή τρίτη θέση στο πρωτάθλημα. Επίσης πολύτιμη είναι η φαινομενικά χαρούμενη σχέση με τον Χάμιλτον. Πόσο καιρό συνεχίζεται αυτό μπορεί να εξαρτάται από το τι συμβαίνει κατά τη διάρκεια των επόμενων αγώνων: ο Bottas είναι σε ένα ρολό, με πέντε βάσεις σε μια σειρά που τον φέρνει σε 19 σημεία του συμπαίκτη του και μια σωστή κλίση στο πρωτάθλημα. Οι σχέσεις στη Mercedes θα παραμείνουν φιλικές εάν υπάρχει ένας τίτλος για τον οποίο θα αγωνιστούν και και οι δύο θα αφεθούν να αμφισβητήσουν;
Μήνυμα: Πόσο πιο αρμονική η ομάδα εμφανίζεται αυτή τη σεζόν
Μην αναφέρετε: Αυτό το γύρισμα πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας στην Κίνα

Ferrari

Τρέχουσα θέση: 2η
2016 θέση τελειώματος: 3ος

Ωστόσο, το βλέπετε, ήταν καλή δουλειά από τη Ferrari για να μεταφερθεί από τρίτη θέση και σε γνήσιο υποψήφιο τίτλο. Τέσσερις νίκες μέχρι στιγμής φέτος είναι πολύ καλύτερες από το μηδέν που κερδίζει το Scuderia το 2016 - αλλά το F1 το 2017 είναι μάλλον πιο πολωμένο, με ορισμένους τύπους διαδρομών που ευνοούν σαφώς τη Mercedes και άλλους που ευνοούν σαφώς τη Ferrari. Η ανησυχία στο Maranello θα είναι ότι, κατά το δεύτερο μισό της σεζόν, υπάρχουν μάλλον περισσότεροι από τους πρώτους και λιγότερο από τους τελευταίους.
Οι οδηγοί
Ο Sebastian Vettel έχει πάρει τον Kimi Raikkonen στο σχολείο κάπως αυτή τη σεζόν. Το γερμανικό έχει ένα 8-3 προκριματικό πλεονέκτημα και οδηγεί το πρωτάθλημα των οδηγών ενώ η Kimi πέφτει στο πέμπτο. Αυτή η συγκεκριμένη στατιστική εξηγεί γιατί η Ferrari είναι 39 βαθμοί πίσω από τους αντιπάλους της στη μάχη πρωταθλητών κατασκευαστών και γιατί υπήρξε κάποια ανησυχία στο Maranello για τη συνέχιση της εταιρικής σχέσης Vettel-Raikkonen σε τέταρτο έτος. Από την άλλη πλευρά, ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2007 είχε κάποια κακή τύχη. Συνήθως παράγει την καλύτερη δουλειά του στο δεύτερο μισό της σεζόν. Δεν πρόκειται να λυγίσει κάτω από την πίεση? Και ξέρει πώς να υποστηρίξει έναν συμπαίκτη, εάν απαιτείται.
Μήνυμα: Πρώτη νίκη του Μονακό σε 16 χρόνια!
Μην αναφέρετε: Το μυαλό του Βέττελ Μπακού εξαφανίζεται

κόκκινος ταύρος

Τρέχουσα θέση: 3η
2016 θέση τελειώματος: 2ος

Πολλοί πρόβλεψαν την Red Bull να είναι σταθερά στο πρωτάθλημα σε προ-σεζόν, αλλά έχουν βγει από το παιχνίδι τους μέχρι στιγμής. Το αποτέλεσμα? Ολίσθηση πίσω από τη Ferrari με την τάξη και παραδέχοντας τι έβλεπαν σε τροχιά ήταν ελαφρώς αντίθετη με τους αριθμούς που παράγονται στην αεροδυναμική σήραγγα. Έχουν ταξινομήσει αυτό το πρόβλημα και θα προτείνουν προσεκτικά ότι κερδίζουν τον πόλεμο του σασί. Έχει γίνει μικρή διαφορά στα αποτελέσματά τους. Περιμένουν περισσότερα από τον συνεργάτη τους και εξακολουθούν να πιστεύουν ότι υπάρχει ένα μεγάλο φινίρισμα που θα έρθει το 2017.
Οι οδηγοί
Σύμφωνα με τον πίνακα, αυτό δεν είναι στενό - αλλά ο πίνακας βρίσκεται. Ο Ντάνιελ Ριτσιάρντο είναι τέταρτος στο πρωτάθλημα των οδηγών, 50 βαθμοί από τον Max Verstappen - παρά το γεγονός ότι η DNF στην Ουγγαρία έσπασε τελευταία φορά από τον ορμητικό συμπαίκτη του. Ο Ricciardo υπήρξε ένα μοντέλο συνέπειας, σμίκρυνση όποια σημεία προσφέρονται με την ελάχιστη φασαρία. Από την άλλη πλευρά, αν ο Verstappen δεν είχε κακή τύχη, δεν θα είχε καθόλου τύχη. Δύο φορές παγιδευμένοι ως εγγύηση στο ατύχημα κάποιου άλλου και τρεις φορές χτυπημένοι από μηχανικά DNF, οι ελπίδες του έχουν συχνά βυθιστεί - αλλά έχει επίσης τακτικά το πάνω χέρι πάνω από τον Ricciardo πριν από τις καταστροφές. Είναι όλα αρκετά καλοπληρωμένα αυτή τη στιγμή - αλλά κάποιος υποψιάζεται ότι, αν η Red Bull δώσει ένα νικηφόρο αυτοκίνητο, οι δύο αυτοί δεν θα πάρουν κρατουμένους.
Αναφέρομαι: ο Ντάνιελ Ριτσιάρδο, που κρατούσε το κεφάλι του στο Αζερμπαϊτζάν, ενώ όλοι τους χάνουν
Μην αναφέρετε: ο Max Verstappen αγνοεί τον «πρώτο κανόνα» στην Ουγγαρία

Force India

Τρέχουσα θέση: 4η
2016 θέση τερματισμού: 4ος

Εάν η τέταρτη θέση είναι ρεαλιστικά τόσο υψηλή όσο μπορείτε να πάτε, να την καρφώσετε κάτω από το μεσαία περίοδο, η αποστολή ολοκληρώνεται. Force India έχουν εδραιωθεί καλά το 2017: αντί να αγωνίζονται για δόντια και νύχι για το σημείο είναι ένα άνετο 60 βαθμούς από τον Ουίλιαμς. Δεν έχουν ακόμα βυθιστεί στο βάθρο, αλλά - η Μπακού ήταν η μεγάλη ευκαιρία - αλλά αν υποτεθεί ότι η έλλειψη ενός μεγάλου βαθμού υπογραμμίζει τη συνοχή τους: πληρούν τις προϋποθέσεις στο πίσω μέρος της πρώτης δεκάδας και φέρνουν σταθερά σημεία στην κορυφή Του μεσαίου πεδίου.
Οι οδηγοί
Η μάχη μεταξύ του Sergio Perez και του Esteban Ocon είναι επιτακτική. Ο Perez κερδίζει την προκριματική μάχη 9-2 και έχει 8-2 πλεονέκτημα στη σημαία - αλλά είναι κοντά. Οκτώ φορές τελείωσαν και η Checo είναι μόλις 11 πόντους μπροστά. Ανησυχώντας για τον Μεξικανό, πολλά από τα κυκλώματα ήταν νέα στο Ocon στο πρώτο εξάμηνο του έτους - ενώ τώρα πηγαίνουμε σε κομμάτια που αγωνίστηκαν την περασμένη σεζόν.
Μήνυμα: Διπλασιασμός τελειώνει σε εννέα από τους 11 αγώνες!
Μην αναφέρετε: Ο Perez αρνείται να αφήσει τον Ocon στον Καναδά ... ή το Ocon να κλονίζει το Perez στο Αζερμπαϊτζάν

Williams

Τρέχουσα θέση: 5η
2016 θέση τελειώματος: 5ος

Ο Williams ήταν πέμπτος πέρυσι και είναι ακόμα πέμπτος τώρα - η μεγάλη διαφορά είναι ότι πέρυσι πολεμούσαν για να είναι τέταρτοι και φέτος αγωνίζονται για να μην είναι έκτο. Στην αρχή της υβριδικής εποχής ήταν ξεκάθαρα η δεύτερη ομάδα της Mercedes αλλά έκτοτε έκλεισαν στρογγυλά από τη Force India. Είναι, ωστόσο, μια περίοδος μετάβασης στο Grove με νέα τεχνική ηγεσία κάτω από τον Paddy Lowe ακόμα άνετα. Έχουν κερδίσει το βάθρο το 2017, χάρη στις προσπάθειες του Lance Stroll στο Αζερμπαϊτζάν - αλλά η συρρίκνωση γύρω από τα χαμηλότερα φτερά της πρώτης δεκάδας είναι ο ρυθμός τους αυτή τη στιγμή. Φαίνεται επίσης ότι έχουν το λιγότερο προβλέψιμο αυτοκίνητο του 2017, πράγμα που σημαίνει ότι ένα Williams μπορεί να πληρούν τις προδιαγραφές οπουδήποτε.
Οι οδηγοί
Για έναν άνθρωπο που αποχώρησε στα τέλη του 2016, ο Felipe Massa σημειώνει αρκετά μεγάλη πρόοδο το 2017. Ο Βραζιλιάνος έχει κερδίσει τον προπονητή Lance Stroll 8-2 στα προκριματικά και έχει σημειώσει 23 από τους 41 βαθμούς του Williams. Η βόλτα αγωνίστηκε στην αρχή του έτους και δεν έτυχε πολλής συμπάθειας από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, αλλά μια σειρά τριών σημείων τελειώνει στη σειρά, συμπεριλαμβανομένου ενός επιπέδου στο βάκι στο Μπακού, τον αγόρασαν κάποιο αναγκαίο αναπνευστικό χώρο - αλλά μόνο ανάπαυλα. Αν θέλει να ληφθεί σοβαρά υπόψη στην πρώτη του εκστρατεία, πρέπει να δώσει στην έμπειρη Massa μια καλύτερη πρόκληση πριν από το τέλος του έτους.
Το λένε: Εξαιρετική απόδοση από νέους βόλτες στο Αζερμπαϊτζάν
Μην πείτε: Δεν θα έχει ξεκινήσει την εποχή καλύτερα μετά από ένα χρόνο στη Formula 2;

Toro Rosso

Τρέχουσα θέση: 6ος
2016 θέση τελειώματος: 7ος

Τα πράγματα φαίνονται αρκετά καλά στο Toro Rosso αυτή τη σεζόν. Ο James Key δημιούργησε ένα άλλο σπασμένο πλαίσιο, το οποίο έχει εύλογες πιθανότητες να πάρει το πέμπτο και το καλύτερο αποτέλεσμα του Toro Rosso. Είναι σήμερα δύο σημεία πίσω από τον Ουίλιαμς σε αυτή τη συγκεκριμένη μάχη και, αναμφισβήτητα, μια βελτίωση της ανταγωνιστικότητας από την μονάδα ισχύος της Renault θα σήμαινε περισσότερα γι 'αυτούς απ' ό, τι για το Red Bull ή την ομάδα έργων. Το μεγάλο σημείο ομιλίας για το καλοκαιρινό διάλειμμα είναι το αν ο Toro θα κάνει το άλμα της πίστης στη Honda για το 2018. Ενώ η τέταρτη αλλαγή προμηθευτή κινητήρων σε πέντε χρόνια δεν είναι ιδανική, οι μελλοντικοί οδηγοί δεν είναι το μόνο πράγμα που θέλουν τα αποθέματα της Red Bull Στο Toro Rosso.
Οι οδηγοί
Ο Carlos Sainz έχει τελειώσει στα σημεία κάθε φορά που τελειώνει το 2017 το οποίο, για μια ομάδα που δεν είναι πραγματικά το κορυφαίο δέκα υλικό, είναι αξιοσημείωτο. Ο Ισπανός είναι έξυπνος, γρήγορος και αναφέρθηκε ότι δίνει εξαιρετική ανατροφοδότηση - γι 'αυτό συνδέεται με κάθε κενή θέση και γιατί ο Red Bull δεν είναι ιδιαίτερα πρόθυμος να τον αφήσει να φύγει. Εντούτοις, νικήσει μόνο τον Dany Kvyat 6-5 σε προκριματικούς αγώνες, καθώς ο μάρτυρας Kvyat συνεχίζει να δείχνει απογοητευτικές αναβοσβήσεις μεγάλου δυναμικού. Είναι, ωστόσο, τα λάθη που καθορίζουν την εποχή της Ρωσίας. «Το Torpedo» (δεν θα ευχαριστήσει τον Ντάνιελ Ριτσιάρδο για να φέρει το ψευδώνυμο στην προσοχή του κοινού) χρειάζεται ένα πιο ήσυχο δεύτερο μισό του έτους.
Να πείτε: Τουλάχιστον είχατε πολλές πρακτικές για την εγκατάσταση νέων κινητήρων
Μην πείτε: Τορπίλες μακριά!

Haas

Τρέχουσα θέση: 7η
2016 θέση τελειώματος: 8ος

Οι Haas δεν έχουν κινηθεί τόσο πολύ, καθώς κληρονόμησαν τη θέση τους χάρη στην κατάρρευση της McLaren. Δεδομένης της τεχνικής υποστήριξης και του συστήματος μετάδοσης κίνησης της Haas από τη Ferrari, αναμενόταν ότι η Haas θα είχε κινηθεί περισσότερο φέτος με τα παλτά της αναζωπύρωσης της Scuderia - αλλά η νεώτερη ομάδα του F1 βρίσκει τα πράγματα σκληρά. Πώς πρέπει να είναι αυτό.
Οι οδηγοί
Η μάχη μεταξύ των οδηγών Haas δεν λαμβάνει πολλή ώρα ομιλίας, διότι, αντίθετα με άλλες αντιπαλότητες, δεν χτυπά συνήθως το ένα από το άλλο. Όπως μπορεί να αναμένεται ο Grosjean, ο ανώτερος οδηγός, έχει το λιοντάρι των πόντων - 18 με 11 - και οδηγεί τον Kevin Magnussen 7-4 στα προκριματικά. Ο Δανός, ωστόσο, δεν φαινόταν έξω. Όσο πιο άνετα γίνεται στη νέα του ομάδα, τόσο μεγαλύτερη είναι η πρόκληση που θα αντιμετωπίσει ο Grosjean.
Μήνυμα: Διπλά σημεία στο Μονακό
Μην αναφέρετε: Ξεκινώντας τη σεζόν με διπλό DNF

Renault

Τρέχουσα θέση: 8η
2016 θέση τερματισμού: 9ος

Η Renault ταξίδευε για μερικά χρόνια και επέστρεψε για να βρει ότι οι ενοικιαστές τους είχαν αφήσει μια κόλαση για να καθαρίσουν. Με ένα μειωμένο τεχνικό τμήμα, ένα έλλειμμα απόδοσης και έναν μη ανταγωνιστικό κινητήρα, θα είναι ένας μακρύς δρόμος πίσω για τη Renault. Ο επικεφαλής τεχνικός διευθυντής Bob Bell - δεν είναι ένας για την άγρια ​​πρόγνωση - λέει πέντε χρόνια. Η Renault έχει βαθιές τσέπες και καλές εγκαταστάσεις, οπότε μπορεί να είναι λίγο πιο γρήγορος, αλλά προς το παρόν είναι στο πίσω μέρος του μεσαίου πεδίου. Ελπίζουν ότι το δεύτερο εξάμηνο του έτους θα σημειώσει μεγάλη ανοδική πορεία - αλλά είναι αρκετά ρεαλιστικές για να δεχτούν ότι θα μπορούσαν να εκδιώξουν την McLaren για να διατηρήσουν την όγδοη θέση. Μια έντονη ελπίδα είναι ότι οι ενημερώσεις που εισήχθησαν λίγο πριν το διάλειμμα στην Ουγγαρία φαινόταν θετική.
Οι οδηγοί
Το πρώτο μισό του 2017 ήταν πολύ ζοφερή για τον Jolyon Palmer. Το έμπειρο χέρι στη Renault έχει δει τον νέο αγόρι Νίκο Χούλκενμπεργκ να τον σφυροκοπεί με 11-0 στα προκριματικά και να σκοράρει και τα 26 σημεία της Renault. Αν αυτό δεν ήταν αρκετά κακό, πρέπει να αντιμετωπίσει και τον Robert Kubica, που μοιάζει με φοίνικα, που δείχνει πολύ αιχμηρά για έναν άνδρα που δεν οδήγησε αυτοκίνητο της F1 μέσα σε έξι χρόνια. Η Renault λέει ότι ο Kubica δεν πρόκειται να αγωνιστεί φέτος, κάτι που δεν είναι το ίδιο πράγμα που λέει ότι το κάθισμα του Palmer είναι ασφαλές.
Να πείτε: Hulkenberg υπερέχει στο βρεγμένο
Μην πείτε: Η Renault χρειάζεται απεγνωσμένα πόλο

McLaren

Τρέχουσα θέση: 9η
2016 θέση τελειώματος: 6ος

Η McLaren υποτίθεται ότι θα βελτιωθεί φέτος και δεν έχει. Ο κινητήρας Honda θα έπρεπε να είναι ισχυρότερος φέτος και δεν είναι. Οι αριθμοί λένε μια λυπηρή ιστορία: 10 DNF, δύο DNS και, από τις οκτώ φορές που έχουν δει την καρώ σημαία, μόνο τρία ήταν μέσα στα σημεία. Η ασημένια επένδυση, εάν υπάρχει, είναι ότι έμοιαζαν καλύτερα στα λιγότερο ευαίσθητα στην ηλεκτρική ενέργεια κυκλώματα, γεγονός που δείχνει ότι δεν έχουν προβλήματα στο τμήμα σασί - αλλά αυτή η μονάδα ισχύος ...
Οι οδηγοί
Ο Stoffel Vandoorne αντιμετωπίζει τη δύσκολη πρόταση ενός σκληρού αυτοκινήτου και ενός σκληρότερου συμπαίκτη. Ωστόσο, ο απογοητευμένος Fernando Alonso μπορεί να είναι με την μη ανταγωνιστική McLaren, ο Ισπανός φέρνει ακόμα το παιχνίδι Α. Έχει εκτός έδρας τον πρωτοπόρο 9-1 και έχει 10 από τους 11 βαθμούς της McLaren. Στην πραγματικότητα, σημείωσε σε δύο από τις τρεις κούρσες που έχει τελειώσει. Η πίεση δεν είναι ιδιαίτερα για το Vandoorne, ωστόσο. Δεν κάνει λάθη, κρατά τον έντιμο συνεργάτη του εντιμότατο και η ομάδα τον εκτιμά ιδιαίτερα. Στο Silverstone ήταν σαφώς ο ταχύτερος από τους δύο μέσω όλων των προκριματικών και αυτό είναι καλό για το μέλλον.
Αναφέρετε την αναφορά: Το πλαίσιο
Μην αναφέρετε: Η μονάδα ισχύος

Sauber

Τρέχουσα θέση: 10η
2016 θέση τελειώματος: 10ος

Κάποιος πρέπει να έρθει τελευταίος και, με κάθε λογική προσδοκία, αυτή η ανεπιθύμητη υποχρέωση μπορεί να κρεμαστεί γύρω από το λαιμό του Sauber. Η ελβετική minnow είδε το τεχνικό της τμήμα απομακρυνόμενο από περιουσιακά στοιχεία από τους αντιπάλους και ο αρχηγός της ομάδας Monisha Kaltenborn αναχωρούν. Είναι πιθανό να γίνει ακόμη λιγότερο ανταγωνιστική καθώς η σεζόν εξελίσσεται, καθισμένη ως Sauber με κινητήρα Ferrari 2016-spec. Σε γενικές γραμμές, η Sauber έχει τους κύριους κινητήρες της Ferrari τον επόμενο χρόνο, τον έμπειρο Fred Vasseur υπεύθυνο και πλούσιο - αν ντροπαλός υποστηρικτές. Τα πράγματα μπορεί να βελτιωθούν για το Sauber στο μέλλον - αλλά ίσως όχι αμέσως ...
Οι οδηγοί
Ο Mercedes προστατευόμενος Pascal Wehrlein είναι υπεύθυνος και για τα δύο σημεία της Sauber που τελειώνει φέτος με μια εξαιρετική τακτική προσπάθεια στην Ισπανία, ακολουθούμενη από μια γοητευτική διαδρομή μέσα από το χάος στο Μπακού. Επίσης, ηγείται του team mate Marcus Ericsson 7-2 στα προκριματικά. Η Ericsson ξέρει τι κάνει όμως, οπότε μην εκπλαγείτε από την αναζωπύρωση από τον Σουηδό μετά το διάλειμμα
Μήνυμα: Εξαιρετικές στρατηγικές κλήσεις για να τερματίσουμε στην 8η θέση στην Ισπανία - το καλύτερο αποτέλεσμα της Sauber από το 2015
Μην αναφέρετε: κινητήρες Honda, μυστήρια χρήματα ανδρών

https://www.formula1.com/en/latest/features/2017/8/f1-2017-half-report-team-mates-head-to-head-analysis.html 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.