TAG Heuer

TAG Heuer

Αφιέρωμα στις ομάδες της F1 για το 2017

Το 2017 αναμένεται να έχουμε μια δυνατή σεζόν, γεμάτη εκπλήξεις και ανατροπές. Οι νέοι κανονισμοί έφεραν μονοθέσια πιο πλατιά, με φαρδύτερα ελαστικά, νέα αεροδυναμική [bargeboards, shark fin, T-Wing] και αναμένεται να είναι και πιο γρήγορα. Επίσης οι χρωματικές επιλογές κάποιων ομάδων είναι εκπληκτικές σε κάποια σημεία με παράδειγμα την νέα πορτοκαλί McLaren Honda και τις «χρυσές πινελιές» της Sauber η οποία γιορτάζει τα 25 της χρόνια στην Formula 1. Παρακάτω θα δούμε όλες τις ομάδες του πρωταθλήματος με τα νέα τους μονοθέσια. (πατώντας το όνομα κάθε ομάδας-μονοθεσίου μπορείτε να δείτε αναλυτικά την παρουσίασή του και περισσότερες φωτογραφίες.)
Η Mercedes θα προσπαθήσει να κρατήσει το πρωτάθλημα σε κατασκευαστές και οδηγούς και φέτος με τον Lewis Hamilton και τον νεοαποκτηθέντα Valtteri Bottas που ήρθε από την Williams μετά την αποχώρηση του πρωταθλητή Nico Rosberg. Η νέα W08 διαθέτει ένα στενότερο και πιο στρογγυλεμένο ρύγχος σε σχέση με των άλλων ομάδων. Επίσης διαθέτει το νέο αεροδυναμικό βοήθημα που ονομάζεται T-Wing και φυσικά το »όπλο» της που δεν είναι άλλο παρά ο κινητήρας της.
  
Red Bull RB13
Η Red Bull φέτος έχει έναν στόχο και αυτός είναι να χτυπήσει την Mercedes στη μάχη του τίτλου. Οι ταύροι αναμφίβολα έχουν το καλύτερο οδηγικό δίδυμο στη Formula 1. Ο Daniel Ricciardo τερμάτισε τρίτος πέρσι και ο Max Verstappen πέμπτος σε μια καλή χρονιά για τη Red Bull με την δεύτερη θέση στους κατασκευαστές. Φέτος το μονοθέσιο της έχει shark fin, πάνω κάτω τον ίδιο χρωματισμό αλλά »ίσως» έχει και ένα κρυφό όπλο στην μύτη της αεροτομής, ένα duct μέσα από το οποίο διοχετεύεται αέρας και καταλήγει σε ένα σημείο που επιθυμεί ο σχεδιαστής.

Είναι η ώρα της Ferrari για να αποδείξει το μέταλλο από το οποίο έχει δημιουργηθεί όλα αυτά τα χρόνια. Η Ferrari διανύει το χειρότερο κομμάτι στην ιστορία της και το 2017 είναι η ευκαιρία να τα αλλάξει όλα. Ο Sebastian Vettel είχε μια κακή σεζόν και θα πρέπει να αποδείξει γιατί είναι τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και να πάρει τα μέγιστα από το νέο μονοθέσιο. Ο Kimi Raikkonen έκανε μια καλή χρονιά πέρσι και θα παραμείνει για ακόμη μια χρονιά στη Ferrari λόγω της εμπειρίας που διαθέτει και της σταθερότητας του μέσα στη σεζόν. Η νέα Ferrari SF70-H, είναι ένα μονοθέσιο το οποίο έχει συνδυάσει το shark fin με το T- Wing, κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί στη Formula 1.
 
Force India VJM10 
H Force India είχε την πιο δυνατή της σεζόν στη Formula 1 πέρσι τερματίζοντας τέταρτη στην κατάταξη. Ο Sergio Perez παραμένει στην ομάδα και ελπίζει σε βάθρα φέτος. Ο νέος του team-mate Esteban Ocon ήρθε από την Manor στη θέση του Nico Hulkenberg που έφυγε για τη Renault. Η VJM10 διαθέτει ένα εντυπωσιακό σχεδιασμό μύτης, καθώς και το μεγαλύτερο shark fin από οποιαδήποτε άλλη ομάδα μέχρι στιγμής. Η Force India μας εξήγησε, ότι ο σχεδιασμός της μύτης του νέου της μονοθεσίου είναι αποτέλεσμα το ότι θέλουν να εκμεταλλευτούν μια περιοριστική περιοχή των κανόνων. Ο τεχνικός διευθυντής Andy Green είπε πως το σκαλοπάτι στη μύτη ήταν ένα αποτέλεσμα που επιλέχθηκε κατά την σχεδίαση της ανάρτησης της Force India, σε συνδυασμό με την περιοχή των κανόνων που περιορίζει το τι μπορούν να κάνουν οι ομάδες σε αυτόν τον τομέα του μονοθεσίου.

Williams FW40
H Williams φέτος πρέπει να παλέψει για να ανέβει ψηλά. Ο Felipe Massa επέστρεψε και πάλι, λίγους μήνες μετά την αποχώρηση του από την Formula 1 και τώρα έχει ως team-mate του τον νεαρό Lance Stroll που ουσιαστικά τον αντικατέστησε όταν αποχώρησε αλλά μετά από την μεταγραφή του Valtteri Bottas στη Mercedes η Williams του πρόσφερε τη θέση του οδηγού και επέστρεψε. Το shark fin είναι η επιλογή και της Williams. Χρωματικά δεν άλλαξε κάτι με την ομάδα να δίνει βάση στην πολύ σημαντική για φέτος αεροδυναμική μιας και το δυνατό της όπλο [ο κινητήρας της Mercedes] παραμένει κάτω από το κάλυμμα του μονοθεσίου.

McLaren Honda MCL32
Η νέα Mclaren Honda MCL32 παρουσιάστηκε και ο κόσμος που την υποστηρίζει περιμένει μια δυνατή χρονιά φέτος. Ο Fernando Alonso παραμένει στην ομάδα και φέτος θέλει μια αξιοπρεπή σεζόν και γιατί όχι και βάθρα. Ο νέος του team-mate Stoffel Vandoorne ήρθε στη θέση του Jenson Button ο οποίος υπέγραψε ένα συμβόλαιο δύο ετών και θα είναι πρεσβευτής με την ομάδα. Επίσης υπάρχει μια επιλογή που του δίνει την δυνατότητα να επιστρέψει ως οδηγός αγώνων το 2018. Η McLaren έβαλε στο μονοθέσιο της ξανά το πορτοκαλί χρώμα και διαθέτει shark fin. Η Honda ρίσκαρε και άλλαξε όλο της τον κινητήρα, έναν κινητήρα τον όποιο δούλευαν δυο ομάδες ξεχωριστά και έδιναν στοιχεία η μια στην άλλη για να πάρουν το μέγιστο. Απομένουν λίγες ημέρες για να μάθουμε αν το ρίσκο άξιζε ή θα τους φέρει σε μπελάδες.

Toro Rosso STR12
Φέτος η Toro Rosso έχει την ευκαιρία να κάνει κάτι καλό.Έχει νέο χρωματικό συνδυασμό, με εισαγωγή του ασημί χρώματος και επίσης διαθέτει shark fin. Φέτος θα έχει τον 2017 spec κινητήρα της Renault και αυτό θα την βοηθήσει να ανέβει σε σχέση με το 2016 που είχε 2015 spec κινητήρα και υστερούσε σε δύναμη. Οι Carlos Sainz Jr. και Daniil Kvyat παραμένουν στην ομάδα και μένει να μάθουμε πόσο καλό μονοθέσιο θα έχουν στη διάθεση τους.

Haas VF17
Δεύτερη χρονιά για την Haas στη Formula 1 και μετά από μια αξιοπρεπή χρονιά θέλει να συνεχίσει τις παρουσίες στη βαθμολογούμενη δεκάδα. Βέβαια οι καλές αποδόσεις ήρθαν λίγες φορές αφού μετά από κάποιους αγώνες άρχισαν τα προβλήματα, κυρίως με τα φρένα και είχανε πολλές εγκαταλείψεις. Για το 2017 ο Romain Grosjean θα συνεργαστεί με τον νέο του team-mate Kevin Magnussen που ήρθε από τη Renault στη θέση του Esteban Gutierrez. H νέα VF17 έχει διατηρήσει κυρίως τα χρώματα της [γκρι, κόκκινο και μαύρο], με ελαφρώς μια πιο σκούρα απόχρωση του γκρι. Ο σχεδιασμός της περιλαμβάνει shark fin και μύτη παρόμοια με τις περισσότερες ομάδες φέτος.

Renault R.S.17
Η νέα Renault R.S.17 είναι ένα μονοθέσιο που έχει αναπτυχθεί πλήρως από την Renault Sport F1 Team, που επέστρεψε στην Formula 1 το 2016 ως εργοστασιακή ομάδα. Έκανε μεγάλες επενδύσεις και πολλές προσλήψεις από πλευράς προσωπικού, τεχνικών και χορηγών και οι προσδοκίες είναι υψηλές. Ο Jolyon Palmer παραμένει στην ομάδα και φέτος θα έχει ως team-mate του τον Nico Hulkenberg που ήρθε στη θέση του Kevin Magnussen μετά τη μεταγραφή του στην Haas. Η χρωματική επιλογή της Renault είναι ανάμεσα στα χρώματα που χρησιμοποιεί τα τελευταία χρόνια. Διαθέτει μεγάλα bargebords και έχει ένα καλά κατασκευασμένο και τεχνικό πάτωμα.
 
Sauber C36  
Η Sauber είχε μια πολύ δύσκολη χρονιά πέρσι τερματίζοντας πρότελευταια στο πρωτάθλημα χάρης τον Felipe Nasr που τερμάτισε 9ος στη Βραζιλία. Για τον Nasr αυτό δεν ήταν αρκετό για να τον κρατήσει στην ομάδα και αντικαταστάθηκε από τον Pascal Wehrlein. Ο Marcus Ericsson παραμένει στην ομάδα για άλλη μια χρονιά. Η Sauber σίγουρα θέλει να ανέβει στην κατάταξη και να ξεφύγει από τις τελευταίες θέσεις. Φέτος συμπληρώνει 25 χρόνια στη Formula 1 και σίγουρα θα ήθελε να τα γιορτάσει αξιοπρεπώς. Η νέα C36 διαθέτει shark fin και έναν νέο επετειακό χρωματισμό με μπλε, λευκό και χρυσό.
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.